
۱. فکر کردن در هر کاری بسیار مهم است مشکل اساسی ما این است که به کار خود فکر نمیکنیم. خاطرهای بگویم، در شرکتمان هر روز میدیدم که آبدارچی میاید و برای ناهار هر روز از پرسنل سوال میکند که شما امروز چه میخورید؟ بعد زنگ میزد و غذا سفارش میداد بعد از تحویل غذا هم همه حواسش به این بود که غذاها اشتباه نشود. روزی آبدارچی را صدا کردم و گفتم یک برنامه غذایی بنویس که شنبه تا پنجشنبه غذاها به ترتیب و...
ادامه مطلب